Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

katastrof

Publicerad 2013-07-26 22:41:47 i Allmänt,

Det går inget vidare, båda höfterna värker och rygg och bäcken gör satans ont. 
 
Jag har faktiskt haft väldigt lite värk i ophöften och det har verkligen känts bra, men ickeopbenet jävlas och värker så jag blir galen,  och nu har jag dum som man är plågat kroppen alldeles för mycket. 
 
Ska träffa min ryggkirurg i mitten på Augusti när han har återvänt till jobbet. Jag märker hur jag tvekar inför en ny operation av ryggen,  men det är när jag har en bra timme, men det är inte lika ofta som man har en bra stund. ...utan det är mest dåliga stunder,  eller som nu. ..helt jävla överförjävligt...och skulle inte tveka en sekund på att bestämma mig för att opereras. 
 
Om det var 50/50 på att bli bättre eller dö, så skulle jag nog chansa, eller inte nog..jag skulle självklart chansa, för detta är inget liv,  och jag är så jävla trött på att kämpa mot värken, och trött på att det går så trögt att få hjälp inom vården. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela