Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Dag 10

Publicerad 2013-03-15 12:46:59 i Allmänt,

Vilken hårdkörning jag har gjort, känns rätt så bra. Startade dagen med en storstädning och Snusbakning....är rätt så mör just nu,  men jag känner mig väldigt nöjd med min insats. 
 
Det blir märkbart bättre för varje dag som går nu, även om det inte handlar om några jätteförbättringar,  så gör det stor skillnad,  t.ex bära kaffekoppen i ena handen och bara en krycka i den andra, skapar många möjligheter att ha ena handen fri. 
 
Förkylningen och det halsonda jävlas fortfarande med mig och jag blir inte riktigt klok på hur det kan svänga upp och ner.....skumt.
 
Jag prövade lite lätt att sitta lågt och simulerade insteg i bil, det blir nog till att vänta tills efter helgen innan jag gör ett skarpt försök in i bilen. ....vi får se, jag ska hursomhelst vara lite försiktig med benet,  ge det den tiden som det behöver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela