Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Dag 12,99

Publicerad 2013-03-18 18:14:44 i Allmänt,

Idag har jag inte gjort ett vettigt handtag,  å andra sidan så är inte dagen slut ännu. Jag tänker ta en promenad på en kilometer,  det bara måste jag. 
 
Det blev lite deppigt igår efter bakslaget,  det plus att knät på samma sida värker som fan,  fick mig att tappa modet för en stund. Det låter dumt, men jag kände att det var helt ogjort med det benet om värken fortsatte i knät, men vafan,  det fixar jag till nästa vår. 
 
Nu går det väldigt bra att ta sig i och ur sängen,  och jag kan faktiskt hålla upp benet från sängen om jag böjer knät lite grann.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela