Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

dag 3

Publicerad 2013-03-08 11:34:00 i Allmänt, höftledsprotes,

Igår tog jag mig knappt ur sängen, så idag har jag redan varit uppe 2 ggr på egna ben.  På morgonen drog dom katetern,  så nu ska själv upp och pinka,  och det fungerade bra. 
Visst har jag väldigt ont fortfarande,  men det är helt överkomligt iallafall,  att kunna ta en liten promenad då och då är bra mot min ryggvärk.
 
Alla ni som har gått igenom detta är tuffa jäklar,  fan va grymma ni är, första tre dygnen är väldigt tuffa.....men man gör stora framsteg från den ena morgonen till den andra.
 
Kämpa på.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-03-08 14:33:13

Och nu är du en i gänget:)

/Eva

Postat av: Johan

Publicerad 2013-03-08 19:05:59

Tack Eva, vilket bryskt uppvaknande man fick, jag har ju förstått att det är en tuff grej att gå igenom, men så här tufft. ...puh, men snart dag 4, så det går framåt. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela