Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

dag 5

Publicerad 2013-03-10 12:07:58 i Allmänt,

Kollade schlagern på tv, var så sjukt uttråkad så försökte med allt,  inte fan hjälpte det, stängde av tv-apparaten och bad nattsköterskan om en insomningstablett , sen kom john blund rätt så snart.
 
Dagen slutade med en väldigt smärtande höft, jag körde nog för hårt med gående,  sjukymnastik.....för att inte tala om all upp ur sängen och ner från sängen. 
 
Klockan 3 vaknade jag av att jag gjorde en yviga rörelse  
Med det opererade benet.......gjorde MYCKET ont,  men efter någon timme gick den långsamt över, värken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela