Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Dag 8

Publicerad 2013-03-13 12:30:20 i Allmänt,

Vaknade utan feber, rätt så stel i benet men inte så kraftig värk. Jag gör bra framsteg vad gäller att ta sig i och ur sängen,  men även "gåendet" fungerar bättre. 
 
När jag går normala steg med kryckorna känns det rätt så mycket i höftböjaren när jag skall föra fram benet,  men jag upplever ändå en liten förbättring jämfört med igår. 
 
Tänkte gå ut en sväng,  men det verkar vara kört....alldeles för halt enligt frugan,  även med broddar.
Vi får se, kanske testar lite ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela