Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Promenerat

Publicerad 2013-03-21 18:53:15 i Allmänt,

Japp, två promenader på 1, 5 kilometer. ...känns bra i höftleden,  men jag har fått feber igen och det halsonda är tillbaka. Jag är faktiskt lite bekymrad över det halsonda,  misstänker att det kan komma från mina visdomständer som har strulat ett tag nu. 
 
Det  verkar som att min "hårdkörning"  har givit resultat,  det känns som att höften gillade mina (lång) promenader, men jag ropar inte hej förrän jag vet hur höften mår imorgon.  Det blir bra till att prova sig fram helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela