Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

10 veckor

Publicerad 2013-05-13 18:01:52 i Allmänt,

Helgen tog knäcken på Höftjäveln, det blev alldeles för mycket med kalas i Lördags (hela dagen) och storhandling.....och Söndagen med barnbarn och strandbesök...oxå hela dagen. 
 
Idag började jag jobba halvtid, och det gick helt åt helvete,  men det visste jag redan innan att det skulle bli för mycket för höften, och ryggen med för den delen. 
 
Nu har jag ätit MÅNGA värktabletter men värken är väldigt intensiv och det känns som något har gått sönder i höften/ljumsken/benet. Jag vet att det är dåraktigt det jag gör, men vad har jag för val?
 
Jag vet inte om det går att härda ut en till arbetsdag,  vet faktiskt inte om det går att härda ut en dag till överhuvudtaget, jag är så jävla less på att  ha den här värken. ....så otroligt trött. 

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2013-05-14 09:25:00

Jag saknar ord..... *kramar om*

Svar: Tack för dina vänliga ord, kram :-)
hoftoryggjaveln.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela