Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Vilken Natt!

Publicerad 2013-09-12 09:21:21 i Allmänt,

 
Å herregud vilken hemsk natt jag haft. ..eller natt och natt,  hela  morgonen har varit en mardröm. Jag måste nog kontakta min husläkare igen och se om jag kan få komma till någon annan smärtklinik än den på sös. 
 
Jag har försökt att få hjälp från Södersjukhusets smärtklinik 3 gånger men fått avslag varje gång, de säger att de ej kan erbjuda någon plats för mig och att de tycker att allt har gjorts för att hjälpa mig. .. vadå allt? Jag har inte provat akupunktur, blockader, nervmediciner, olika sorters smärtstillande. .. har ju fått samma medicin i alla år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela