Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Nedstämd

Publicerad 2014-04-22 16:30:36 i Allmänt,

Mitt liv känns som ett svart hål....allt är mörkt.
 
Min rygg tar död på mig, men det allra jobbigaste är ändå att jag inte orkar någonting....det går inte att sitta upp utan att bli skitdålig i ryggen, jag kan inte göra ett skit längre.....bara promenera eller ligga ner, och jag är så jävla less på att livet passerar förbi utan att kunna deltaga.
 
Jag har tusen saker som behöver göras.....men jag kan inte tänka eller handla pga ryggvärken....den förlamar mig totalt. Det känns så jävla mörkt allting, och jag är orolig att jag ska ge upp totalt......bara lägga mig ner och dö.
 
Jag orkar inte ens söka hjälp.....om det nu finns någon att få vill säga. Jag är så trött på att vara beroende av andra människor, trött på att inte känna glädje, trött på att ha ont, och trött på att se mina nära dras ner i depression de med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela