Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Vilken natt.

Publicerad 2014-01-16 13:18:55 i Allmänt,

Det var en hemsk natt den första efter opeationen......kännde redan på uppvaket att smärtan skulle skruvas upp på högsta volum under natten. de underbara människorna på uppvaket tog sitt jobb på största allvar, så där testade de olika preperat,olika blandningar osv.....och vips så hade dem kontrollen över värken.

Jag älskar sköterskorna här på avdelningen.......de är stöttande. karismatiska söta och charmerande och jag önskar att jag fick tillbringa mitt liv tillsamans åtminstone med en av sköterskorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela