Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Så långsamt

Publicerad 2014-06-24 21:30:25 i Allmänt,

Jag har hur mycket tålamod som helst...... Men jag önskar att det skulle gå lite fortare inom sjukvården. Kroppen läker långsamt,  men det är ändå väntetiden inom sjukvården som saktar ner processen. 
 
Det bara svischade till, så hade det gått 2 år till. För 2 år sedan gick jag och rehabiliterad min rygg på ryggcentrum, och det var det jag och min ryggkirurg kommit överrens om,  det var en superhård satsning, och jag kämpade verkligen på. 
 
Efter ryggcentrum så var det meningen att jag skulle ta  nästa steg med ryggen och eventuellt operera den igen.  Det blev då på inrådan av ryggkirurgen istället höftjävlarna som blev på tur i ordningen. 
 
Nu så är det förhoppningsvis bara bäckenledsdoktorn kvar innan jag kan ge mig på ryggjäveln..... Och börja med det satans skrovet som ska ut ur ryggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela