Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

kämpar på

Publicerad 2014-05-21 14:45:09 i Allmänt,

Det går långsamt framåt. Båda höfterna börjar bli riktigt bra, men tyvärr är ryggen skitdålig. Jag kan gå 4-5 , kilometer med hjälp av kryckorna,  jag stöder bara väldigt lätt med dom. Har testat att gå helt utan kryckor, men det börjar göra ont i höfterna efter några hundra meter. 
 
Utförsäkrad och dumpad av samhället är man ju också.  Jag har sökt försörjningsstöd för den tid jag är utförsäkrad. Arbetsförmedlingen har petat in mig på en introduktionskurs. ...eller vad det heter. En gång i veckan ska jag åka 12 mil t.o.r. till FK för att gå på en 2 timmar lång lektion.....vilket tråkigt schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela