Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Förbättringar

Publicerad 2016-06-25 12:55:13 i Allmänt,

Det går framåt med myrsteg... Men det går iallafall framåt. Nu har det gått nästan fyra veckor sedan min operation och det känns ungefär som det gjorde direkt efter operationen... Innan ryggskottet. 
 
Jag har fått modifiera mitt program med sjukgymnastens övningar, dvs jag har tagit bort det helt. Det verkar fungera bättre, jag har mycket mindre ont när jag undviker de rörelser som gör så att ryggskottet håller på attatt explodera. 
 
Jag har fått öka på mitt medicinintag så jag kan röra på mig lite mer än innan... Känns inget kul,  men jag är tvungen för att undvika att bli sängliggande eller inaktiv. 
 
Glad midsommar på er och kämpa vidare med era ryggar o höfter 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela