Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Snart dags för operationsbordet

Publicerad 2016-05-26 12:30:11 i Allmänt,

På måndag var det dags igen, skrivs in på måndag, opereras på tisdag och blir utskriven på fredag... om allt går bra vill säga. 
 
Steloperation L3-L4 framifrån via magen, jag håller tummarna för ett lyckat resultat. Jag pendlar mellan tveksamhet och bestämdhet... de stunder jag är som bäst så tänker jag att jag vet ju vad jag har, men den mesta tiden så är värken så svår att valet blir lätt. 
 
Första höftprotesen plågar mig med belastningsutlöst smärta, jag ska ta tag i den så fort ryggen har läkt ihop litegrann efter operationen. Återkommer med mer information efter operationen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela