Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Återbesök Ryggkirurgen

Publicerad 2016-09-19 13:13:22 i Allmänt,

Det har blivit dags för mitt återbesök hos ryggkirurgen. Nu har det gått snart 4 månader och jag är fortfarande sämre än innan, mycket sämre t.om.
 
Jag har en kontakt med en arbetsterapeut från arbetsförmedlingen nu senare i veckan,det var jag som ringde till min handläggare på arbetsförmedlingen. Jag sa som det var och att jag inte klarar av att gå hemma längre, fast jag är osäker på att det kommer att fungera att förvärvsarbeta.
 
Min värk i ryggen och själen är fortfarande väldigt tuff att Klara av. Jag kämpar för varje dag, jag håller precis huvudet över vattnet... det är en ojämn kamp eftersom jag inte har någon chans att vila. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela