Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

oförändrat läge

Publicerad 2016-09-02 15:27:00 i Allmänt,

Man tycker ju att det skulle ha hänt lite mer vid det här laget... men det harr det inte. Jag har rätt så liknande problem nu som jag hade för fem veckor sedan och jag börjar att misströsta litegrann.

Jag ska träffa min ryggkirurg om ett par veckor och vi får se vad han har att säga om saken. Jag håller på att få ett psykbryt av att gå hemma... det sliter mer på mig än vad värken gör. Om jag kunde medicinera bort så mycket av värken att det gick att jobba så skulle jag ta den vägen in i arbetslivet igen.

Mina hemförhållanden är väldigt påfrestande kan man lugnt säga... det är kaos och det känns som att det inte fins någon lösning på de problemen... tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela