Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

deppigt, skithöft.

Publicerad 2013-04-12 16:01:38 i Allmänt,

 
5 1/2 veckor och det värker,  jag har en riktig svacka nu, och jag vet inte om jag ska öka eller minska aktiviteterna. 
 
Jag trodde att jag låg bra till med rehabiliteringen,  men nu verkar det som att det bara går utför,  och jag kan knappt stöda alls på benet. Jag har lusläst en massa höftbloggar, som t.ex surbenet, på ny kula, livet på en höft m.m......och alla verkar ha varit bättre än mig efter 5 veckor. 
 
Heliga höftgudar svik mig inte nu....giv mig kraft.

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2013-04-12 18:02:58

:( Ge inte upp nu. Skall be Gud & änglarna att sända dig lite kraft. Kämpa på. Jämför dig inte med andra. ALLA är olika & allas väg är individuell. Din resa är din resa <3
Tänker på dig // Kram Mita

Svar: Tack för ditt stöd, du om någon vet ju hur det är att vilja mer än kroppen klarar av, och det är ju så otroligt frustrerande, kram på dig.
hoftoryggjaveln.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela