Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

vila höften.

Publicerad 2013-04-05 17:31:49 i Allmänt,

 
Igår var jag iväg och Storhandlade och gick på apoteket, vilket blev alldeles för mycket för mitt ben, så idag tänkte jag ta det lugnt. 
 
Det blev tyvärr en till resa in till civilisationen,  och besök på vårdcentralen, lång väntan till labbet,  långbesök till doktorn och ännu längre väntan till labbet, puh.....sen blev det handling av lite som jag missat igår. 
 
1 1/2 timmes bilkörning tor och jag var helt slutkörd när jag kom hem. ....och hade jävligt ont i höften och ryggen. Nu blir det nog inte någon bilkörning i helgen,  och jag kommer hoppa över några promenader och vila benet, möjligtvis blir det lite lättare sjukgymnastik. 
 
Jag är relativt smärtfri när jag ligger ner, men det gör rätt mycket ondare att stödja på benet än det gjorde för ett par dagar sedan. Nu blir det vila.

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2013-04-06 12:29:52

Oj vilken dag du haft. Förstår att du har ont nu.
Jag hoppas att du kan vila så mycket det går nu under ett par dagar & att det skall bli lättare snart igen.
Kram Mita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela