Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

5 månader

Publicerad 2013-08-08 08:27:19 i Allmänt,

Ophöften känns bättre o bättre för varje dag som går, jag har faktiskt ondare i ickeopbenet. Jag har börjat att gå i skogen igen, och det fungerar bra. Jag kan fortfarande få rätt ont i opbenet när jag går, och oftast strålar värken ner i lårbenet och även bak i höft/skink området. Jag grejar att gå lååååångt nu, men ibland säger benen ifrån. Har gått 6 km som längst och det kändes helt ok. Konstigt nog så kan jag inte säga vad det är som gör så att det blir sämre ibland, känns helt slumpartat om det ska börja göra skitont eller kännas bra. Det var höftledsrapporten det. Jag skriver rätt mycket om min kroniska värk, då det är den som plågar min kropp och själ mest, men självklart så kommer jag fortsätta att skriva om höftledsprotesen och återhämtningen efter operationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela