Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Rävgift

Publicerad 2013-12-14 13:26:54 i Allmänt,

 
Det blev en promenad på ca 3 kilometer idag....men fan vad jag har blivit klen o fått urusel kondis.
 
Jag håller på att dra ner på medicinen......iallafall Tramadolet, och fy fan vad sjuk man blir. Jag har ju satt ut Tramadol förut, rätt många gånger faktiskt,  och det ät ingen lek.
 
Promenaden gick bra ändå,  och den opererade höften kändes riktigt bra....den andra var ju en katastrof dock. Apropå medicin o utsättningsproblem, så verkar doktorerna inte förstå att de existerar....men det gör de, och det är ingen lek.
 
Det är tråkigt att höra av folk att de tror att det är någon slags berusning med medicinerna, men jag kan lova att det är ingenting man känner av när man tagit dem ett tag.....man känner sig normal o nykter när man tar medicinen, men man blir sjuk som fan om man inte tar den.....o dessutom så får man jävligt ont oxå.
 
Fy fan för mediciner, jag hatar skiten och jag blir äcklad av dem. Ta aldrig aldrig Tramadol, det är ett jäkla rävgift och det är förjävligt tufft att sluta med dom...pga att de ger lika svåra abstinens o utsättningsproblem som heroin, kodein....osv.
 
Var försiktiga. ....men jag vet hur lätt det är att ta skiten...eller vad som helst för att bli av med värken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela