Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Ryggskott

Publicerad 2013-12-26 14:46:00 i Allmänt,

 
Skit, jag fick ett ryggskott i morse och det var det sista jag behövde. Snart är det dags för höftprotesoperationen och jag måste vara i form då, något annat finns inte.
 
Jag hade en mardrömslik julafton, om man ser till värken, och jag tror nog att det var orsaken till detta ryggskott. Opbenet har varit väldigt bra faktiskt, och det andra har åtminstonde varit rätt så ok. Ryggskottet påminner mig om vad det är som plågar mig mest, det är faktiskt ryggjäveln.......och den jäkeln ska jag nog sätta på plats när tiden är mogen.
 
Jag ska försöka mig på en långpromenad ikväll......om ryggen tillåter det. Det har blivit mycket godis, läsk, kakor och glass m.m, och nu tänker jag lägga av med den skräpmaten......det får bli mitt nyårslöfte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela