Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Bakslag. ....igen!

Publicerad 2013-03-25 14:57:05 i

Jag vet inte om det blev för mycket för höften igår, men jag är lite sämre idag och det kan ju varit långpromenaden igår som gjorde det.


Det blev en tur till civilisationen för att storhandla, och det tar 45 minuter för en enkel resa, med bilen. Det var inte jättebekvämt att sitta i bilen så länge, och sedan storhandla på det.



Jag var rätt mör i ryggen och benet när jag kom hem, hoppas inte att det blev alltför mycket för höftleden av denna tripp. Det skulle varit betydligt mycket enklare om jag hade haft en automatiskt växellåda, det som gjorde ondast var att koppla, eftersom det är vänster höft som fått en protes.

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2013-03-25 19:16:08

Verkar som du bor ute på landet någonstans :(
Det måste ju vara tufft de stunder som dessa då du har så ont, är så begränsad & MÅSTE fixa det.
Starkt gjort av dig & jag hoppas verkligen att det inte skall straffa dig för hårt imorgon.
Kram Mita

Svar: Du vet ju hur det är...det är så svårt att acceptera att man har dessa begränsningar, man vet ju vad man borde klara av, och framförallt så har jag så svårt för att be om hjälp. Vi fightas på mot värken :-) kram
hoftoryggjaveln.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela