Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Dag 9

Publicerad 2013-03-14 09:29:07 i Allmänt,

Det blev en promenad ute i solen igår, 500 meter,  det kändes bra.  Visst är benet svagt, men jag tycker att det går fortare framåt nu, än från början. 
 
Idag ska jag pröva att gå lite längre, får se hur det går. Det blev mycket sömn inatt så jag borde vara piggare idag,  inte för att jag känner det såhär i vila.
 
Lite skillnad på ansiktsfärgen efter några dagar i frihet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela