Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Full fart.

Publicerad 2013-03-29 17:51:29 i Allmänt, höftledsprotes,

 
Idag började jag dagen med att köra bil ner till den lokala matbutiken, det är ca en mil dit, och  fan vad bra det gick att komma i och ur bilen,  men också att köra o koppla. 
 
Jag tog bara med mig en krycka in i butiken,  eftersom jag drog en korg med den ena handen. Det gjorde knappt ont alls i benet, och ändå blev det säkert en 20 minuter prat med flera bekanta,  innan jag handlat o betalat. 
 
Vid tolvtiden åkte jag o hämtade dottern vid bussen,  och mina små ljuvliga barnbarn. Det blev påskmiddag och full fart på barnbarnen, och självklart så flängde man  omkring lite lite för mycket, och självklart lyfter man upp en liten gullunge som sträcker upp armarna mot en.
 
Det blev lite leka ute i vårsolen också, och det blev rätt tufft för benet tillslut, men det är ingen fara, och förmiddagen kändes väldigt bra, med väldigt lite värk. 

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2013-03-31 22:06:09

Låter alldeles fantastiskt :D Kram

Svar: Glad påsk på dig, det lilla som är kvar av den :-) kram
hoftoryggjaveln.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela