Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Hårdkörning

Publicerad 2013-03-22 19:16:51 i Allmänt,

Idag har jag gjort framsteg, å jag känner mig positiv och stark. Om inte det halsonda och febern hade plågat mig så hade jag nog varit smått lyrisk. 
 
Med tanke på febern och det halsonda, så verkar det vara körtelfeber......och det förklarar att jag har varit hängig i 5-6 veckor nu.  Det var meningen att jag skulle opereras den 21 februari, men det var då jag blev sjuk så det sköts upp till den 5 mars istället.
 
 
Inte illa pinkat va?   Jag kommer verkligen att kämpa för att vara fit for fight till vecka 6..... men jag förstår att det blir knappt om tid.

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2013-03-22 19:29:03

Härligt :D Heja dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela