Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

hemgång.

Publicerad 2013-03-10 13:55:00 i Allmänt,

Jag ska säga att jag har varit sugen på att få åka hem,  hasade mig otroligt smärtsamt ur sängen,  avverkade de 5 meterna på en minut,  pinkade, tvättade mig och hasade tillbaka till sängen. ....där jag stod och skakade och svettades. 
 
Min sköterska såg mig och  frågade om jag hade ont. .....ja. som fan.
- jag ordnar lite smärtlindring, du ser blek ut om nosen! 
 
Jag bävar inför förflyttningen,  våra guppiga vägar utåt på vischan  kommer att kännas i benet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela