Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

längtar ut

Publicerad 2013-03-12 17:01:26 i Allmänt,

Is, is, is överallt is, jag är fånge här inomhus och jag vill ut och gå.  Jag har ett så litet hus så det är 10 steg sedan vända och tillbaks. ...jag har gått fram och tillbaka som ett rovdjur i en bur, och det blir verkligen tråkigt efter ett tag. 
 
Ska försöka få på broddarna på storskorna,  så kan jag bara hoppa ner i dom och dra iväg en sväng. .....det är hyfsat väglag 100 meter från huset,  där har det plogats o sandats hela vintern. 
 
Det känns ändå som det går framåt,  inte så snabbt men ändå framåt.  Jag lär väl inte vara den enda av oss
"höftisar" som har dåligt tålamod?  Jag beklagade mig lite inför farsan, han påminde mig om att det bara gått en vecka sedan operationen. .....men jag vill vara "fit for fight" NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela