Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

lugna sig lite.

Publicerad 2013-03-12 21:45:16 i Allmänt,

Idag har jag tagit i alldeles för mycket,  har ont och benet är svullet, febern har hållit sig runt 38º .....och jag svettas och fryser om vartannat. 
 
Har haft lättare för att ta mig i och ur sängen,  klarat att duscha och kan lyfta foten en bit upp från golvet. Värken är inte så svår längre...om man inte räknar in förflyttning i och ur sängen,  för att inte nämna komma upp från liggande i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela