Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Bita ihop.

Publicerad 2013-05-08 15:39:24 i Allmänt,

 
 Nu har jag pratat med min arbetsgivare,  på måndag kör jag igång,  visst känns det lite surt att inte ha råd/tid att läka kroppen ordentligt,  men valet står mellan personlig konkurs och att jobba. ....så jag får bita ihop och försöka se till att vi inte hamnar på gatan. 
 
Idag har jag rätt så ont, men det var ju väntat. Igår så blev det nästan en mil på en krycka,  dessutom så körde jag ett bud åt arbetsgivaren,  4 timmar bilkörning, och köande.

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2013-05-14 09:22:46

Ja, ordspråket Nöden har ingen lag stämmer ju allt för oftast. Men det är ju inte så det borde vara :(

Usch för myndigheter som tvingar människor att behöva arbeta INNAN kroppen rehabiliterats bara för att kunna överleva. Samhället är grymt :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela