Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Ur askan i elden

Publicerad 2013-05-27 18:59:11 i Allmänt,

Min opererade höft är skitbra, och jag kan gå utan kryckor några hundra meter utan att halta. Sista dagarna har det verkligen gått framåt med höften, och det känns hoppfullt. Tyvärr så har min andra höftled bråkat som fan de senaste dagarna, och den är ett större problem än den opererade höften. Jag var på mitt barnbarns 2-årskalas igår, och jag stod mest upp, och självklart så stödde jag mig mest på det "friska" benet och det verkar det inte tåla. Jag är ändå rätt så hoppfull, och tror att opererade höften kommer att fungera fint, och jag lär väl få göra andra höften med, kanske i vinter.....men men, den kanske hänger med några år till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela