Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

11 veckor

Publicerad 2014-04-02 13:41:24 i Allmänt,

Jag skulle ha varit på återbesök hos Ortopeden,  men jag ställde in besöket. Har inte råd att resa in till stan helt enkelt. Jag tycker att nyaste höften läker på bra.
 
Jag gick 2 dagar utan kryckor inomhus, men fick ett jävla bakslag med mer värk I nya höften. Nu använder jag en krycka inomhus och två utomhus. Första höften som gjordes för 1 år sedan jävlas fortfarande..... Vet inte riktigt hur jag skall tackla den.
 
Blir förövrigt utförsäkrad den 7:e Maj, och det känns inte så skojigt..... Minst sagt. Jag känner mig jävligt osäker inför ryggoperationen, och jag överväger att strunta i den......känns som att jag kanske måste kunna röra mig för att ordna fram pengar på något vänster.... Eftersom jag blir utförsäkrad.

Kommentarer

Postat av: jag

Publicerad 2014-04-02 19:55:31

Gud så hemskt! jag vet ej vad jag skall säga..hur skall ni klara er?

Svar: Jag ska lyssna med kommunen om de kan skjuta till med lite hjälp...... Det löser sig nog.
hoftoryggjaveln.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela