Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Om igen

Publicerad 2014-08-03 19:56:49 i Allmänt,

 
Nu har jag varit hos en sjukgymnast och han verkade helt okunnig. Jag fick inget vidare förtroende för honom, så jag ska kontakta någon annan sjukgymnast istället. 
 
Höfterna känns bra som fan nu, så de är jag supernöjd med. Min högra bäckenled värker som fan...... Om det nu är den som orsakar värken i högra ländryggen och skinka/ben. Jag vet inte längre vad som är vad.... jag har bara jävligt ont där runt hela bäckenet och ländryggen. 
 
Just nu känns det jävligt hopplöst och jag vill helst bara ge upp allt.... Men hur fan ger man upp? Jag vet inte hur fan jag ska orka med allting bara. 
 
Jag ber om styrkan att orka kämpa vidare mot värkhelvetet...... Om det finns någon högre makt är det verkligen läge att den griper in..... AMEN! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela