Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Jag ska bli bra i ryggen.

Publicerad 2014-02-08 20:42:50 i Allmänt,

Jag SKA bli bra i ryggen. ...jag KOMMER att bli bra i ryggen. ...jag MÅSTE bli bra i ryggen.
 
Jag läste en artikel i Aftonbladet eller Expressen om någon doktor eller professor som inte tyckte att Diskografin (som jag skrev om tidigare) var ett bra underlag för att bedömma om ryggen skulle kunna bli bättre av en operation.......det var ju det sista jag behövde höra/läsa om.
 
Jag kommer att operera ryggen hur som helst......det eller döden är de alternativ som jag faktiskt har....det går inte ett år till, orkar inte leva så här.....det är ovärdigt och outhärdligt och värken äter upp min själ, ja o min kropp och min livslust med förresten. 

Kommentarer

Postat av: jag

Publicerad 2014-02-09 10:17:51

oj! stackars dig! jag hoppas verkligen att du blir bra i ryggen! att operationen blir lyckad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela