Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Trött

Publicerad 2014-07-19 11:48:34 i Allmänt,

Jag är så jävla trött på allting just nu. Ryggjäveln plågar mig, bäckenleden plågar mig..... för att inte tala om psyket. 
 
Var hos en kiropraktor och fick bäckenleden lossad, och det kändes jättebra i någon timme iallafall. Jag var tyvärr tvungen att köra bil, gå på apoteket och storhandla på hemvägen, så lyckan blev kortvarig tyvärr. 
 
Jag har fått tid på onsdag hos kiropraktorn igen, och jag hoppas få lite tips på hur man lossar på en låst bäckenled själv... eller med hjälp av någon annan okunnig person. 
 
Min första höftoperation börjar bli riktigt bra och den andra börjar bli hyfsad, och jag hoppas att resten av ländryggen och bäckenet blir bättre med sjukgymnastiken jag ska börja på i slutet på månaden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela