Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

D-Day

Publicerad 2013-03-05 07:08:00 i

jaha, snart dax för operationen, är lite förkyld med ont i halsen, hoppas att det inte sätter några käppar i hjulen. det är lite nervöst, men jag håller tummarna för att det ska gå bra. jag har fastat sedan midnatt, och skulle kunna döda för en kopp kaffe :-)Det verkar som det blir operation direkt efter lunch (nä, jag får ingen. ) men vi får se.nya karolinska sjukhuset från fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela