Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Trött på det här nu

Publicerad 2015-07-01 13:27:55 i Allmänt,

Jag har inte lust att skriva något längre, inte lust att göra ett skit faktiskt. Det är så jävla stressande att vara utan pengar, jag känner mig nära att trilla ner i det mörka hålet igen. 
 
Har haft tre hyfsade dagar i början på veckan, men igår och idag så har det varit förjävligt... Skitvärk. Jag fick ställa in min tid hos sjukgymnasten idag, jag har insett att jag inte har råd att sitta och åka till honom en gång i veckan. 
 
Det ska bli kul att se hur jag ska få den här månaden att gå ihop sig... Det lutar åt att det blir i stort sett omöjligt. Kollade med förvaltningsrätten igår angående hur lång tid det tar att behandla min överklagan... Hon jag pratade med gissade på sex till nio månader, men hon kunde inte lova något. 
 
Socialtjänsten har beslutat sig för att ge mig rådrum... vilket innebär att jag har tre månader på mig att sälja huset... tyvärr så går det inte att få någon lägenhet och någon förtur går inte heller att få. Familjen sitter rejält på pottan kan man säga... Minst sagt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela