Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Om igen!

Publicerad 2013-08-25 18:58:05 i Allmänt,

 
Jag är trots allt nöjd med operationen, och jag har mycket mindre värk nu även om det värker då och då i opbenet.  Det är inte alls den där elaka värken som jag hade innan, och det har trots allt bara gått snart ett halvår. 
 
Nu ska jag träffa min kirurg i mitten av september och diskutera hur vi gör med den andra höften. Jag har fått rejält ont i ickeopbenet de senaste månaderna,  även om det inte är i närheten av den opererade höftens värk ännu. 
 
Det värkar som fler än jag har fått snabb försämring av den bättre av höfterna när man väl opererat den första. Vi får se vad min ortoped säger,  och om sanningen ska fram så har jag fortfarande första operationen i färskt minne. ... lite FÖR färskt kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela