Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

jämna plågor

Publicerad 2013-07-18 13:25:22 i Allmänt,

Nästan 5 månader sedan jag fick min höftledsprotes och det går framåt. ......men med den andra höften är det värre än någonsin tidigare. Jag har visserligen fortfarande ont i opbenet,  men den där artrosvärken är som bortblåst.
 
Jag kämpar på med min kroniska ryggvärk och det är verkligen en tuff kamp.  Jag har haft kontakt med min ryggkirurg på Spinecenter och vi skall träffas i mitten av augusti och diskutera hur vi ska göra med ryggjäveln. 
 
Jag har inte varit så här dålig i rygg och bäcken på flera år och det hindrar mig att leva, i stort sett allt är för smärtsamt att göra och jag har börjat trappa upp min medicinering på eget bevåg.
 
Jag blev remitterad till smärtkliniken på Sös och för andra gången så fick jag svaret att de inte kunde erbjuda mig någon hjälp. ......jag behöver verkligen hjälp, och jag har inte fått prova någon annan medicin, inga blockader....ingenting. ...pröva tens var det ENDA rådet de kunde ge, ingenting annat trota tre besök på 18 år, fy fan vad sjukvården har försämrats. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela