Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Dag 11

Publicerad 2013-03-16 17:38:17 i Allmänt,

Det tar sig....
 
I strålande solsken så tog jag och grabben en promenad på 1.5 kilometer,  visserligen stod vi och pratade med en annan flanör ett tag, men promenaden tog ca 1 timme.
 
Det händer mycket i kroppen nu, känner verkligen skillnad från dag till dag,  och det som var svårt igår blir lätt idag. .....okej,  jag tar i lite i överkant,  men det är verkligen markant skillnad från dagen innan. 
 
Jag  satte upp ett mål på att gå en 4 kilometer lång promenad inom 4 veckor, men det känns som att det blir ett för lätt mål. Kanske ska ändra det till 4 kilometer UTAN kryckor,  men jag har inte en aning om vad jag ska förvänta mig, även om jag läst många bloggar så känns det som att jag inte har läst någonting om rimliga förväntningar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela