Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

framsteg

Publicerad 2013-03-08 20:52:23 i Allmänt,

Sakta men säkert går det framåt, och hoppet har tänts igen.  Jag har någon slags infektion i kroppen,  är nog inte influensa,  men 38, 8 i feber och ont i halsen,  men om jag bortser från det så har värken minskat såhär på kvällen till dag 3.
 
Jag har gått fram och tillbaks i korridoren  hela kvällen, långsamt men målmedvetet,  och jag skulle nästan kunna säga att jag har njutit av känslan av att kunna gå vart jag vill, och när jag vill. 
 
Ska nog ta en sväng i korridoren igen innan läggdags,  och hade det inte varit för förkylningen, ledan och tristessen så skulle jag nog kunna säga att jag har haft en lite bra kväll iallafall. 
 
Gå går bra, i och ur sängen måste jag bli bättre på,  övar mer imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela