Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Tålamod

Publicerad 2013-03-11 12:30:03 i Allmänt,

Tagit mig i och ur sängen 3-4 ggr hittills idag, och det är verkligen en smärtsam process.  De första stegen jag  tar när jag vilat mig en timme,  går rätt så bra. ....men efter 3-4 steg klarar jag inte ens att lyfta benet över en mattkant.....än mindre en tröskel.
 
 

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2013-03-21 19:33:33

Hejsan
Har läst lite på din blogg & oj... jag lider verkligen med dig.
Vet ju hur hämmande det är med en kropp som skriker & som inte tillåter en att LEVA på samma sätt längre.
Nu vet jag inte hur du fick din problematik men jag vet att du levt länge med den. Saknar ord :(
Kram Mita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela