Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Trasigt

Publicerad 2013-09-21 10:47:11 i Allmänt,

 
Jag tror att jag har förstört opbenet. Det blir sämre för varje dag som går,  det verkar som att jag måste byta taktik och göra en förändring. 
 
Mitt mående,  ja alltså i själen, har varit dåligt de senaste veckorna, och det har resulterat i att jag inte ens orkat gå mina promenader. Jag vet inte om det är det som är orsaken till att höften jävlas, eller om det är att jag lyft lite tyngre saker.
 
Det har blivit lite för mycket sjukbesök och för många svåra beslut som skall tas. Jag ska träffa ryggkirurg på Måndag,  och då står jag nog inför ett tungt beslut förmodligen, och det är jobbigt eftersom jag har så svårt att fatta beslut. ... ambivalens heter det visst, och det brukar gå hand i hand med depression tydligen,  och i mitt fall så klarar jag knappt att välja mellan Aftonbladet och Expressen (köper iofs aldrig tidningen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela