Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

värre i opbenet igen!

Publicerad 2013-09-15 17:10:31 i Allmänt,


Jag vet inte riktigt vad jag gjort med opbenet, men det värker som fan.

Mina barnbarn var och hälsade på i helgen, och jag var nog för aktiv med benen. Jag hade redan ont i opbenet när jag hämtade dom vid bussen, och de är så underbara så jag kan aldrig låta bli att lyfta upp dom i famnen.

Jag kände redan dagen innan att jag borde vilat benet eftersom jag har haft ont i båda höfterna och jävligt stora problem med ryggen den senaste tiden.

Det känns ungefär som det gjorde månad 3 efter operationen, vilket är lite oroväckande. Min ortoped kollade bara på ärret vid min 3 månaders kontroll, ingen röntgen, ingen koll av benlängden, ingen rörelsekontroll.

känns tungt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela