Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

Stressad o Trött

Publicerad 2014-12-02 12:44:27 i Allmänt,

Idag vaknade jag upp med lite värk, och jag var helt förstörd av tröttheten efter nattens sömnproblem. Det var en sådan där natt när man vaknar hela tiden, men det kanske har sin förklaring eftersom jag sov hela eftermiddagen igår, från och till. Jag blev tvungen att gå med hunden klockan sex på morgonen, så när jag kom tillbaks från den promenaden så tvärsomnade jag igen. Jag är ofta jättetrött, och det har varit värre än vanligt de sista tre veckorna, för att ha kulminerat den sista veckan.

Jag känner mig stressad över mitt besök till ortopeden på måndag, och jag funderar på om röntgen jag ska göra hinner bli bedömd av röntgenläkaren på så kort tid som jag har på mig. Jag tänkte röntga mig på torsdagen eftersom jag ska åt det hållet då. jag får så ont i bäcken och ländrygg av att sitta så länge i bilen, så jag vill helst inte behöva åka iväg två gånger den här veckan. Det kostar dessutom en massa pengar att sitta och åka fram och tillbaks, och pengar är en bristvara här… minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela