Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

uppförsbacke

Publicerad 2015-09-12 10:23:35 i Allmänt,

lördag den 12 september 2015.

 

Det har varit några tunga veckor nu igen, det har varit mycket värk i ryggen och bäcken. Operationen har läkt fint och jag har i stort sett läkt hundra procent efter att de tog ut stagen och skruvarna. Jag har haft kontakt med min kirurg igen och han har remitterat mig till en läkare som är duktig på bäckenproblem.

Försäkringskassan har strulat till allting för mig, jag har ingen koll alls på alla turer kring min sjukskrivning, jag orkar inte ens tänka på det längre faktiskt. Värken håller på att ta knäcken på mig igen, jag har fått öka på min medicinering en hel del så nu mår man skit av den där jävla medicinen också.

Jag håller på att bli galen på att gå hemma jämt, om jag inte kan börja arbeta snart så kommer det aldrig sluta bra… det blir katastrof. Så här ligger det till just nu, det är tufft och jag ska erkänna att jag inte är helt övertygad att det här kommer att sluta bra… min ork börjar ta slut och jag är rädd för att stupa innan mållinjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela