Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

6 veckor sedan operationen

Publicerad 2016-07-23 16:30:14 i Allmänt,

Jag blir långsamt bättre men värken är fortfarande besvärande.. Milt sagt. Mitt mående är rätt uselt, men jag märker att det är väldigt beroende på vilken värk jag har. 
 
Det ska bli skönt när allt det här är över... jag behöver vila och ha det rofyllt. Jag kämpar vidare dag för dag och hoppas att jag kan komma tillbaka till arbetslivet snart... det känns som att det är arbete som ska rädda mitt liv... det är en väldigt viktig del av mitt liv iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela