Kronisk värk suger

Det finns så lite information från höftledsprotespatienter ute på nätet, så här kommer jag berätta lite om turerna kring operationen och tillfrisknandet. Jag kommer även att skriva om kronisk värk och steloperation av ländryggen....mao en rätt dyster läsning, men jag har saknat personliga berättelser ute på nätet som man kan finna svar på alla de frågor som dyker upp inför en operation av rygg eller höftled.

57 timmar sedan operationen

Publicerad 2016-06-02 18:53:29 i Allmänt,

Jaha, då var man hemma igen efter operationen. 48 timmar efter operationen så tyckte de att det var dags för mig att åka hem. 
 
Värken är hanterbar med min medicinering, men jag är lite skeptisk till resultatet.. Men jag antar att det är allt för tidigt för att dra några slutsatser. 
 
Sjukskriven 6 veckor blev jag... inte för att jag vet hur det ska gå att börja jobba igen... just nu så känns det som att det inte kommer att finnas en chans i helvetet till att jag blir så pass bra på den tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela